12.07.2011

Onsdag, snöiga morgon

Sitter och väntar på en från kursen. Vi ska jobba hemma hos mig idag med vårt företag som ska vara klart den 23:e december. Och eftersom jag börjar jobba på posten nästa vecka?!?! (går så jävla fort) så ska vi försöka göra klart så mycket som möjligt idag. Känns bra, slipper man sitta i sista minuten.

Snart är det verkligen jul, och ett plus i kanten är att det äntligen har börjat snöat!! Åh, det är så himla fint ute. Igår när jag skulle gå och hämta bilen hos mamma och pappa så knarrade det under skorna. Vad jag längtat efter det ljudet! Det är verkligen stora flingor som faller nu, åååh. Kändes som om det var julafton i morse, fick de känslorna. Helt sick!

På lördag ska jag stå som tärna på ica maxi i Köping, så är det någon liten själ som vill hälsa så står jag där, haha. Kommer bli riktigt roligt faktiskt. Sen har jag sökt extra jobb också, vilket känns sjukt bra, för chefen var så himla himla snäll! Hoppas på en intervju!

Nu ska jag fixa lite till här hemma.

PUSS!

Inga kommentarer: