2.20.2013

bio, melodifestival och sjukhet

I lördags åkte jag, Emelie, Elin och Alicia in till stan för att gå på bio. Och inte vilken bio som helst, utan Tingeling - vingarnas hemlighet. Och faktiskt, för att snart vara 21 år så var den riktigt bra, haha. Så himla fint i den världen. Vill också vara en älva... Fan att jag blev en verklig human beeing! Nåväl, jag får leva här nu istället för att bo i en varm fin dal där man kan flyga runt och ha jättefin natur omkring sig! *bitter tjej 92* ;)

Efteråt åkte vi till Ikea snabbt och sedan hemåt.






Snyggt folk på en biograf! Jajaman :D

Min lilla livsnjutare, haha! Kollade på melodifestivalen, och ja. Sverige blir ju allt sämre på att göra schlager iallafall!

Annars då, jodå. Feber och dyliknande, men sådant är väl livet dä mä! Nu ska jag lag litt mat. Heppåre!



Inga kommentarer: