12.09.2011

I'll be back!

Hallloj!

Fredag idag och blaskväder. Men jag är inte bitter för det, äntligen HELG!
I morgon ska jag jobba som tärna på ica maxi i köping och på söndag ska jag till Skantzen och ta emot ett stipendie för Elias och sen är det på med nästa vecka igen och jag börjar juljobba.

Var på informationsdag i onsdags och vi fick passerkort, schema, skor, skåp osv. Ska bli riktigt roligt! Vi fick också en rundtur och det är sjukt jäkla stort där inne, jisses. Tur är att man ska stå på typ samma ställe hela tiden och inte springa runt, hade tappat bort mig själv, blivit ett paket och skickat mig till Umeå eller något.

Jo, när jag skulle åka hem från posten så kör jag ut som vanligt och ska åka upp på bron och ner mot e-18. Innan rondellen vid malmaberg innan man kör ner, så åker jag på raksträckan och jag åker i 50 km/h. när jag kommer där (för på högersidorna har bilarna som kommer från e-18 väjningsplikt!!!) så svänger en (ursäkta mitt val av språk) kärringjävel och kör RAKT UT!!! Fick hänga på tutan och jag blev tvungen att svänga undan en liten bit annars hade jag åkt in i hennes baksida på bilen.

FYFAN, seriöst. Jag avskyr de som verkligen inte kollar att de kommer bilar från andra håll, det är så viktigt just nu eftersom det är mörkare än en grotta i vårt landskap PLUS att det är HALT!

Blir fett irriterad på sådant. Fick använda tutan iallafall, har velat det länge och nu kom det ett bra tillfälle!

Ikväll blir det mys hemma hos mamma och pappa. Alicia ska sova över hos dem och jag ska sno käk (tacos!) heuhuehueheuheueu :D



Har fått munsår.. skulle äta köttfärssås som mamma lagat och fyfasen vad stark den var. Kan ju inte dricka, så såret blev värre, haha.


TREVLIG FREDAG!!

Inga kommentarer: