12.26.2011

I'm addicted

Jag har haft världens skönaste och roligaste dagar.

Jag slutade juljobbet med att jobba över två timmar, sedan åkte jag direkt till Håkans döttrar och träffade gänget för fika. Det var roligt att träffa folket, men jag vad dödstrött. Hade varit vaken sedan tio i fem för att jag skulle hinna duscha på morgonen. Lättad dag då jobbet slutade och det var bara en dag på kursen, en halvdag, och sedan LEDIGT i tre dagar. Så underbart skönt.

Vaknade på fredagen och åkte in mot kursen. Inte peppad, men det var ju ändå halvdag. Vi pratade, fikade, minglade runt och sedan tittade vi på VI AB, en film om ja, vettefan egentligen.

Sedan äntligen helg!!!! Jag var sjukt trött och var hemma. Fixade de sista julklapparna, städade undan lite lätt allt för att inte mötas av en bomb som exploderat här hemma. Sedan packade jag min väska och gick hem till mamma och pappa för att sova där. Ville inte vakna ensam på julaftonsmorgon.

En sak, sover aldrig där igen. Sov mellan mamma och pappa. Pappa må vara liten men fan vad mycket plats han tar. Jag flyttade mig närmare och närmare mamma som knappt hon fick plats. Det blev inte mycket sömn den natten. Vaknade upp på julaftonsmorgon och det var så mysigt. Jag har saknat känslan när hela familjen är samlad och käkar frukost tillsammans. Det var riktigt mysigt. Vi gav Niklas hans morgonpresent och jag tror nog inte jag sett en gladare kille, hans ögon blev stora som tefat och han log sådär nöjd som han alltid är.

När klockan var tjugo i elva fixade jag mig i ordning och åkte ner mot teatern för att träffa alla där och ge mina julklappar. Fick hur fina presenter som helst, och det var så roligt att stå där igen. Kan inte förstå att det gått ett år redan. Går så förbannat fort.

Åkte hem, sedan gjorde vi oss i ordning och åkte vidare mot farfar. Vi käkade mat, kollade kalle anka, pratade, pappa gick och var tomte hos Emelie & Kenny, sedan hos oss vid farfar. Fick så fina julklappar, helt otroligt. Jag är så nöjd och det var en lugn och skön dag!

Igår slappade jag hela dagen, kollade Harry Potter med Elina & käkade glass. Sov ut idag till tjugo i tio, och sedan har jag hängt vid tv:n hela dagen.

Kollar på The 2011 Billboard Awards och ja, chillar helt enkelt! Skönt skönt skönt. I morgon är det kurs igen, vi ska typ bara redovisa sen är det klart. Fast ändå måste vi vara där tre dagar, fan. Så jävla löjligt! Får se om man är lite "sjuk" vissa dagar, he-he.

Hoppas ni haft en fin jul!

Inga kommentarer: