10.30.2011

Full day

Det har varit en rolig dag i Heby. Träffat mina kusiner som jag inte sett sedan studenten, vilket har varit allt för lång tid emellan! Visserligen har det gått längre tider utan att man träffat varann, och det är väldigt synd att det är så. Vi har så himla roligt när vi väl ses, och man önskar att man såg som sagt varann oftare. De har vuxit så himla mycket, kan inte förstå att de är 15, 12 och 9 år gamla redan. Nyss var de mini som sprang runt och lekte med leksaker och nu är det så stora.

Om man fick stanna tiden för en liten minisekund och bara förstå hur allt förändras, skulle det gå lite lättare. Men jag antar självklart att det är en dröm som aldrig kommer uppfyllas.

Igår så var jag på släktmiddag hemma hos Elias, och det var hur mysigt som helst. Känner mig som en familjemedlem där, haha! Fick god mat och god efterrätt, yum-o!

I morgon är det dags för en ny vecka med utbildning, jag ska stå i kiosken (herregud, hur ska detta gå) och sen blir det intervju på torsdag (wich me a big fucking luck) och sedan är det helg igen!

Ha en fin söndag, puss!

Inga kommentarer: