10.27.2011

Långhelg

Idag fick vi reda på att vi skulle på fältuppgift hela dagen i morgon, och det skulle vara enskilt arbete. Så jag gjorde så att jag gjorde uppgiften nu på eftermiddagen istället så är jag ledig i morgon, vilket känns fett skönt! Är helt klar med uppgiften, och den är redo att redovisas. Fast ska skriva om texten som en berättelse tror jag. Funderar på att ta med mig datorn till Håkans Döttrar, en kopp te och skriva litegrann. Skulle kännas mysigt!

Har äntligen shoppat lite nya saker nu också, en ny assnygg väska, mina första skor med klack?!?!?! sick! (hahah, kände mig som Monica i avsnittet med hennes boots. De är inte obekväma som hennes, men efter att jag gått ett tag kändes det väldigt mycket i fötterna!), ett par nya jeans idag, ny skjorta, och en bok! Förtjänar alla dessa saker då jag har gått och varit pengalös sen typ augusti. Kom knappt ihåg koden!

Men nu är det fyllt med lite nytt och det känns skönt. I morgon ska jag städa lägenheten och funderar på som sagt att gå ner till fiket och fixa texten lite, sen handla med mamma och inviga en långhelg!!!!

Ha det fint mina fina, puss / Nattiz!





1 kommentar:

Jenny Frank sa...

härligaste bilderna! Snart ses vi bruden :D Love u!