10.11.2011

Måste se det positiva

Hur mycket jag än vill vara hos dig just nu, så får jag försöka se det positiva i allt. Det är så svårt att kunna vara glad när det alltid händer någonting i omgivningen och man har lust att sticka här ifrån och aldrig komma tillbaka. Iallafall inte på ett tag. Då vill jag vara där. Hos dig. Och leva livet. Bara vara. Få en kram.

Just nu är det svårt att vara positiv, för jag vill så många saker på en gång men det funkar inte så. Jag måste ta en dag i taget och låta mig själv vänta på att det kommer finnas saker som kommer göra allt mycket roligare.

Som i Alfons, man måste ha tråkigt någon gång, det går inte att ha det roligt jämt. Och så är det. Just nu är jag dock bara frustrerad och vill ut.

Den dagen, den lyckan.

Eftersom jag är hemma från utbildningen pga mitt högra öga som fick ögon inflammation igår så försökte jag liva upp stämningen med ego kort. I morgon ska det bli en bra dag.



Peace out!

1 kommentar:

Karolin sa...

haha sköna bilder