10.23.2011

Super Bass

Redan söndag igen! Helgerna går sjukt fort, man hinner inte ens blinka va.

I fredags kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde, haha! Var nog hemma hos mamma och pappa och Niklas och myste.

I lördags åkte jag till Eskilstuna. Skulle besöka Rosa och kikade in hennes lägenhet som var hur mysig som helst! Vi drack té, pratade lite, sen kom Emma förbi! Pratade ännu mer, sen började vi bli hungriga så vi gick till en ica butik och köpte med oss lite av allt möjligt och gjorde en buffé! Fett gott, och jag blev verkligen hur mätt som helst. Sen gosade jag med Truls också, ska lägga ut korten sen, han är sååå söt!!! Ska skaffa katt sen tror jag, vill verkligen ha en. lite sällskap när man känner sig ensam, deppig. Då finns det någon liten varelse som kan pigga upp en ibland när man behöver det.

Sen idag har jag varit ute och gått tre gånger. Först med Wilma runt skantzen, sedan med Alicia och Wilma hemma vid dem i deras skog, och sedan gick jag med Evelina och hennes hund runt skantzen. Skönt att ha rört på sig, fått ny energi och massor med frisk luft. Att gå i skogen gör mig fridfull på något sätt. Det är tyst, massa fina färger och friskt!

Nu ska jag kika på tv, dricka lite julmust och bara chilla.

Byeee!

1 kommentar:

Evsil sa...

ja det är jätte fridfullt tills man börjar tänka på ester...