11.13.2011

Lugn söndag

Sitter hemma med massor av tända ljus runtomkring mig och vänner på tv:n. Naturgodis på min högra sida och snart ska jag hämta en kall cola zero!
Har varit en väldigt lugn dag idag, vaknade vid nio, käkade frukost, fixade i ordning mig och sedan gick jag till blomsteraffären för att handla blommor åt pappa idag till fars dag. Gav han också ett kort, plus att jag & Niklas gav honom tre tröjor från stadium (som mamma köpte från oss, hehe). Fikade på eftermiddagen, farfar kom hem till oss, åkte till åsby zoo med Alicia, gick ut och gick med Nardin, hennes hund och "vår" hund!

Åkte till ica och köpte en skvallertidning, egentligen HATAR jag skvallertidningar, tycker de är väldigt töntiga och dryga, men ibland får jag bara en impuls att handla en och bara läsa. Kan vara skönt ibland. Är väldigt sällan nu förtiden att jag handlar skvaller, förr - all the time, men nu aldrig!

Gud vad snurrigt inlägg, hela jag är snurrig.

Inga kommentarer: