11.23.2011

Lussebullsbak

Igår bakade jag hemma hos min syster och mina systerdöttrar. Det var riktigt roligt, gjorde saffransbullar och lussekatter. Första gången jag verkligen gillade att baka och mina bullar blev riktigt bra. Lägger upp några bilder senare!

Annars så rullar det på, kursen börjar verkligen bli jobbig nu. Vill bara sluta och börja praktisera! Och jag fick på KAPPAHL!! Fett kul verkligen, kommer bli hur spännande som helst.

Just nu har jag världens mysigaste fönster, har nämligen köpt en ny stjärna (mor min har gjort det) en röd och den hänger så fint i rummet. Älskar känslan på morgonen när klockan ringer, det är kolsvart ute och man tänder julstjärnan och rummet får ett mysigt ljus. Skulle kunna ligga i sängen hela dagen och bara titta på ljuset, det är så fint!

Hade också en rolig helg i Göteborg (bilder kommer upp där också!) och det var verkligen välbehövligt!

Nu ska jag kolla vidare på Hemma är bäst!

Heejdå!

Inga kommentarer: