1.14.2012

dreams. will they ever come true?

I natt, en dröm föll in. Omedveten vad den skulle handla om. Den kändes verklig, och jag minns att jag var en anka i ett hav av svanar. Svanar som var så vackra, men den enda du föll för, var mig. Jag kände mig fundersam och undrade ifall detta verkligen var sant, att jag skulle ha fått denna tur att träffa dig. 


Bruna ögon, chokladbrun hudfärg och vackert svart hår, förde du runt mig i rummet fyllt av dans. Jag var så lycklig innan jag vaknade upp och insåg att allt detta, var en dröm.


Jag undrar om jag kommer få uppleva den lyckan någonsin, för lyckligare har jag inte känt mig.

4 kommentarer:

stina sa...

du växer hela tiden, min vän.

stin igen sa...

ps, du kommer att få.

stin sa...

(förresten är du alltid en svan.

och alla andra ankor.

en diamant bland tusen grå möss)

Natalie sa...

älskling, du är underbar!