1.26.2012

Snurrnatta!

Detta år har börjat väldigt snurrigt. Jag själv har varit snurrig och väldigt klumpig, haha. På praktiken t.ex. tappar jag galgar hela tiden, kör in vagnar i ställningarna hela tiden osv.

Men igår tog fan priset. Vaknade upp idag, skulle göra mig i ordning och åka till Ica. Började leta efter nycklarna och men jag hittade dem inte. Jag letade överallt, men sedan började jag komma på att igår var jag väldigt stressad och hade hundra grejer i händerna. Så jag öppnade dörren och kände i låset och javisst, där satt mina nycklar. Jag hade alltså glömt de i låset, och haft dem där HELA natten. Helt sjukt, vad som helst hade ju kunnat hända. Tur att ingen hade snott eller tagit nycklarna. Snacka om snurrig tjej.

Well well, i morgon är det sista dagen igen innan helg - veckorna går så sjukt snabbt, sedan ska jag ut på krogen med Camilla & Cicci. Har inte dansat på år och dar, så nu jäklar ska det dansas!! Kommer bli sjukt roligt.

På lördag fyller mamma år, så vi ska fira henne. <3

Nu ska jag vänta in att mina strawberry cheesecake blir klara i Bakery Story, haha nörd, sen är det dags att sova.

Nighty night!


En sliten och trött Nattiz. Mitt högra öga är helt rött, beror nog på att jag är lite små hängig. Varit det hela veckan.
Har också fått svar på att jag har ögonmigrän på mitt ena öga. Det innebär att det flimmrar i hela ögat i ungefär tio minuter till en kvart sedan går det över och man får huvudvärk! Inte roligt, men nu vet jag iallafall vad det är.

GODNATT!!

1 kommentar:

stin sa...

hjärtat!
har inga pengar på min fån.

kan jag komma till dig i veckan? bara vara? en liten stund.

eller, att vi träffas efter din praktik och fikar på stan eller så.
det kanske skulle funka bättre.

och ja, jag följer jättegärna med och äter round your birthday.

kisso