2.25.2012

Good sushi!

Idag, mina vänner, åkte först jag & mamma till erikslund för att handla lite för mitt presentkort jag fick från KappAhl när jag slutade. Jag köpte ett par jeans och sedan en skön tröja till. Sedan fika vi på IKEA! Riktigt mysigt och bara vara med mamma ett tag.

Sedan kom min fina vän Amanda in till erikslund, alltför längesedan vi sågs om munnarna gick i ett. Vi käkade sushi, och det var svingott!! Vi båda tog philadelphia, och det var cream cheese (redan där föll mitt val på att ta den), krabba, avokado. Det smakade mest ris och cream cheese, och djävlur vad gott det var.

Sedan gick vi runt och kikade i affärer och sedan skildes våra vägar åter igen. Riktigt roligt att ses igen my friend! :*

Sedan åkte jag hem, hann PRECIS med bussen, fick bokstavligt talat springa hela vägen från källgatan till västgötagatan (?) heter den så? haha, och sedan satte jag mig anfådd som en ko och njöt av bussresan hem. Åkte hem till mamma och pappa och Niklas, åt lite mellis och drack juice. (Ni måste prova rynkeby-juicen. FY-fän vad god den är!!) Åkte sedan in och storhandla med syster min nu på kvällen!

Rörigt inlägg, men min dag har varit så jäkla underbar. Jag mår så bra. Har bra personer runt mig. Bäst bäst bäst!!!!!!

PUSS!

1 kommentar:

stini sa...

unnar ingen känslan av att kuta mellan Källgatan och Västgötegatan.
astma.

att busskuren dessutom syns jätteväl under en lång tid, innan man hunnit komma fram.
paniken liksom stegrar.

vi måste ju ha sushikväll!
sushi sushi