2.11.2012

GOOOOD MORGON!

Sitter nyduschad i soffan och käkat fil med flingor. Mina flingor är de bästa, det är Ica's märke men det finns säkert i något annat med. Men iallafall, det är jordgubbar och små yoghurt, ja hur ska man förklara, haha. Små bitar av yoghurt helt enkelt, som naturgodis ungefär fast inte det.

I allafall, sjukt gott! 

I går praktiserade jag till fem sen hämtade mamma mig och vi åkte till City Gross och handlade lite. Sedan följde jag med hem till dem. Hängde med brorsan en stund, käkade god mat och hade en underbar stund med mamma. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Kändes så underbart att bara få svar på sina funderingar bara att känna gemenskap. Vad jag älskar min mamma!! Helt sjukt. Vad skulle jag göra utan henne? Det är någonting jag, Stina, Elias, Kevin och Clara satt och pratade i går om. Faktiskt kom vi in på en miljon saker som djurdöd, universum, tiden som egentligen inte finns, vänskap - ja allt möjligt. Det var så mysigt! Fick världens garvattack när jag skulle hem, jag kände verkligen liv i mig då. Ja, det var så sjukt kul verkligen!

Var hemma klockan tre och stupade i säng som en trött tjaj! Vaknade kvart över åtta, HAHA hej trötthet ikväll, och ja som sagt. Nu sitter jag här! Ska över till mamma och pappa om en liten stund.

Hoppas ni får en underbar lördag my dear friends!!
xxxx Nattiz

1 kommentar:

stenen hoho :P sa...

alltså, det där New Bee's on The Block-garvet lever fortfarande kvar i mig.
att se dig så glad.