2.19.2012

A week with Natalie!

Startar mina mornar med fil & flingor + ett glas jucie. Bästa frukosten enligt mig!

Praktiserar fortfarande på KappAhl, trivs som fisken i vattnet och jag har fått sommarjobbt!
I morgon börjar min sista vecka vilket känns helt sjukt. Tiden har gått otroligt fort och det känns lite jobbigt, men vad roligt jag har haft det. I fredags hände något läskigt och hela jag var skakis långt in mot kvällen när jag hade kommit hem. Kan berätta mer om det senare.

Oavsett om man älskar sin praktik så vill man ha helg ibland. I fredags när det kändes lite jobbigt, så blev vi bjudna på tårta av en som fyllde år som jobbar på KappAhl. MUMS! Gjorde humöret lite bättre.

En inventering hann jag med, började klockan sex på morgonen till tio, sedan hoppade jag på bussen mot erikslund! Började praktiken så fort jag kom dit, halv elva ungefär och jobbade på tills prick klockan fem. En trött Natalie somnade gott den kvällen kan jag säga.

Lördagen kom och det var dopdag för den här lilla charmören! Fick till en superfin sminkning som jag kände mig nöjd i, och sedan åkte vi mot Svedvi kyrka. Dopet blev hur fint som helst. Alicia och Elin var stola systrar som skötte sig utmärkt i kyrkan. Lilla Elin var sprallig som få när vi alla skulle ta kort, haha. Gummsan!


På lördagskvällen åkte jag hem till Elias! Satt och pratade, spelade piano, skratta, kollade på Sherlock Holmes serien, spelade ett asroligt spel som var mer som ett intelligenstest. Kan väl säga som så, att man kände sig dum ett antal gånger, och blev fett irriterad. MEN, vi lyckades, untz! :D


HAHA, seriöst. Hans lilla kissemiss Noa som är my homie, kan vara den sötaste ever. Lyssna och njut!

Idag hade jag tvättstuga, från 07.00 - 12.00. Ställde klockan på 08.07 och tvättade! Det är en sådan befriande känsla när man har tvättat, vikt och lagt in allt i garderoben. Min syster kom och tvättade hon också, eftersom vi har tre tvättmaskiner och hon en, så det skulle gå lite snabbare. 
Vi tog en fika uppe hos mig, kaffe, bulle och degistive kex och pratade. Mys mys!

Nu sitter jag och kollar på Big Brother. ÄNTLIGEN premiääär! Som jag längtat, haha. Hoppas på en vildare säsong än den förra, nu får det gärna hända lite grejer som mer intriger osv. Älskar att kolla på sådant!

Hoppas ni har haft en fin vecka mina fina, pusspuss!

Inga kommentarer: