(Tack Jenny, vad glad jag blir! Du är underbar vännen! <3)
Dagen har gått fort idag, jobb som gick bra. Mycket lugnare idag och tiden gick så otroligt fort! Helt sjukt. Åkte hem för att jag skulle ha tvättstuga, någon hade tagit min tid, fick reda på att man inte får tvätta efter fem på söndagar - ägd denna människa som tog min tvättid!!!!!!! åkte hem till pappa och mamma, fikade, läste bok med Niklas, Cicci svängde förbi mig, fick en present - en sparburk där jag ska lägga i pengar till New York fotografutbildningen!! Hur snällt?! Låg 200 kr där i redan, hihi!
Nu kollar jag på big brother! (Tack Gry för att du skällde ut deltagarna!) Nyduschad och i morgon är jag ledig. Hämta mamma, handla, följa med till tandläkaren med Niklas, byta bank, ta en promenad och rensa tankar.
Andetag.
Japp, detta var min dag. Kommer somna vilken sekund som helst känner jag, helt slut.
Puss & Kramen, skumbananen *ler*
HAHA, apropå *ler*, avskyr när folk gör så. Så himla fult, speciellt när äldre gör så på facebook. Oh my gosh! Aja, ville bara tillägga det, hehe.
*asg*
1 kommentar:
hahahhaa, jag läste en gammal dagbok häromdagen. Från när jag var ungefär 8. Hahahaha jag ba: Idag ska jag till skolan *kul* jag ska vara med martina *ler*
Jag dööööör. Så jävla kul. Och jag hatare verkligen hahaha.
Skicka en kommentar