Idag åker min far och jag till Stockholm! Vi ska fika, shoppa, gå runt och sedan avsluta denna dag med att se inspelningen av Time Out! Har alltid velat gått på en sådan inspelning och nu är det äntligen dags. Den 25:e mars ska jag på Big Brother också, hiho!
Har nyss käkat frulle och ska snart klä på mig och gå hem till mamma och pappa.
Ha en bra tisdag mina friends, puss!

2 kommentarer:
åh, bigbrother! Ska verkligen glo på tvn, å se om jag ser dig :D haha! Vinka! ;D
Snyggggggggg!
Skicka en kommentar