3.23.2012

She got the look

Jag har uppdaterat min videoblogg för er som inte kunde se den!!! Ni kan nu titta på den :)


Yesbox babies, såhär såg jag ut idag när jag jobbade! 900 fucking flyers delades ut, vilket var vårt mål och slutade två timmar tidigare! Kändes så sjukt bra när man hade klarat av det. Jobbade tillsammans med en annan, och det gick superbra! Ser helt "hej-jag-får-inte-röra-mig" på bilden, haha! 

I morgon ska jag få DANSA!!! Jag har fått tag i en biljett till 70 & 80 tals dansen i morgon med mamma <3 Vi ska äta middag hon och jag, sedan ska vi dansa natten lång. Fyfan vad roligt det ska bli. Hon och jag och Clabbe af geijerstam såklart ;) 

Nu ska jag slänga mig bokstavligt talat ned i soffan och zappa på tv:n. Ska prova göra en sminkning som jag kan ha i morgon, röda läppar är en självklarhet kan jag säga. Eller jag vet inte. ÅH vad lycklig jag är nu!!!

Kram alla fina! :*

Inga kommentarer: