4.04.2012

Birthday party i bilder!

Mår lite bättre idag, men kämpar på vidare för var dag som går.
(Jag älskar dig Elina, min stjärna)

Kalaset blev hur mysigt som helst, Niklas ville ha mer och mer paket och hans ögon var stora som tefat när han öppnade dem. God tårta och god apelsinsaft slank ner! Vad jag älskar min fina familj. Finns inget finare än dem. 

HAHA, måste bara visa er - vilken utväxt! Knallrött där nere och ljusljus brun där upptill.

Liam, eller prinsen enligt Alicia ;)

Guldklimp!

Lyckan över att få Shrek i present!

Jag är lite sugen på att öppna jag med, hehe!

Min systers fina verk. MITT förslag vad som skulle vara på ;)


<3 <3 <3
Grattis igen,
älskade lillebror! 
Du är min hjälte!

Inga kommentarer: