4.13.2012

Where ever we go

Halv nio i morse blev jag inringd på jobb, klockan nio var jag på plats på KappAhl. Skönt att få göra någonting och tjäna lite pengar. Var depp igår hela dagen eftersom jobbsökande tar på psyket så otroligt mycket. Men nu fick jag jobb idag, i morgon och på måndag. Känns skönt, komma in i matchen igen. Dock är jag väldigt rädd för alla returer och återköp. Känns som om jag håller mig undan för jag "vågar" inte att ta itu med dem, men jag måste ju eftersom jag ska sommarjobba. Saken är den att jag har inte jobbat på ett tag och eftersom jag inte är någon veteran inom klädesbutik så är det inte lätt att komma ihåg. Känner mig värdelös på det sättet, men man lär sig ju hela tiden. Vill alltid ha någon med mig för jag är rädd att göra fel eftersom det handlar om pengar och svinn osv, så man vill ju göra sitt bästa. Återigen då, prestationskraven på sig själv ska vara uppe i himlen, och jag måste vara perfekt. Men det går inte.

Äh, jag får fråga på tills det sitter, och som sagt. I sommar kommer jag att jobba i stort sett varje dag, så det kommer ju att fastna mer eller mindre.
I morgon jobbar jag från 12 till 16 och sedan nalkas det 20 års fest för Josefine och Sandra i Västerås. På söndag ska jag, mamma och pappa till Heby för att käka mat hos min "farmor".

Har en fet träningsvärk i ryggen, glömde att stretcha, klant som man är. Jaja, ska nog gymma i helgen fast öppettiderna suger ju. Eller så kör jag måndag. Vi får se! Nu ska jag dricka saft, se på vänner eller tv och bara chillis!

Kramisar!



3 kommentarer:

Jenny Frank sa...

Du är så duktig som kämpar på vännen! Ville bara säga det<3

Elina sa...

finelie <3

Annica sa...

Jag känner igen mig med det där ifrån gina tricot - var jätterädd för att göra fel och ville inte ta hand om returer. och efter man inte jobbat på ett tag kändes det som jag aldrig varit vid kassan för jag mindes inte ett shit. Så jag skrev ner saker som jag sedan kunde gå igenom när jag inte jobbat på ett tag bara för att få det sitta lite bättre i huvudet, ett tips bara. Men som sagt - ju mer man gör det ju mer lär man sig. Kämpa på!