5.20.2012

Säger bara 9gag.com

Hade en jätterolig kväll igår hemma hos Cicci. Massor med nytt folk, grillkäk och vin! Behövde en sådan kväll. Cyklade hem ett igår i ett helt tomt hallsta. Cyklade för första gången detta år också, min cykel har stått i ide i ett x antal månader, he-he. Hon var fylld med spindelväv och hade en och en annan kompis som kröp på'na. Blåste bort dammet och cyklade ju som sagt till gymmet igår. 

Vaknade upp klockan tio idag heeeelt död. Trött och tio kilo grus i ögonen. Åt frukost, duschade och sedan lade jag mig i soffan fram tills klockan tre. Gick hem till mamma och pappa en stund, åkte förbi Niklas boende som han flyttar till om 8 DAGAR!!!! HUR fint som helst. Han kommer få det otroligt bra där. 

Sedan åkte jag hem, har diskat och garvat ihjäl mig på 9gag.com. ÄLSKAR den sidan. Sick!
Nu taggar jag för BB och sedan får vi väl se. 
Två bilder som är klockrent för hur jag är, hahahahaha:





(Ganska liten text, men på den sista bilden här ska föreställa att man sjunger en låt, sedan står föräldrarna i dörren och man ser dem inte alls, hahaha)

Inga kommentarer: