5.24.2012

SEG DAG

Torsdag och jag har inte gjort mycket alls idag. Det har gått såååå jävla sakta idag så jag förstår inte... Jo, en sak är det nog, och det är för att lönen kommer i morgon. Vill ha pengar. Har inte ens frukost hemma. SÅ tråkigt!!!!

Har städat idag, solat, fikat på Borgåsunds hamncafé med mamma och pappa, ätit, tittat på tv. Är så sjukt rastlös. Hatar när jag är det, för tiden går inte alls. Står stilla.

I morgon är det fredag - äntligen!!!! Niklas kommer hem från kortids, jag ska på zumba med Lisa, och jag ska äntligen äta choklad!!!! och handla hem lite gotti gott gott till min kyl. Ja. Det blir min fredag.

Vad ska Ni hitta på? :D

PUSS


1 kommentar:

Jenny Frank sa...

SV: haha, jag tänker jätteofta på det faktiskt! Det var så jäkla mysigt!! Chilinötter åt vi kom jag ihåg.. Och jordgubbar!