Klockan ringde 6:55 idag dårå, och jag hade tvättid. Gick bra, så himla himla skönt med nytvättade kläder. Tvättade fram till klockan tolv, gjorde sedan i ordning chili con carne med ris, blev trött så jag lade mig i sängen en stund. Sedan gick jag och hälsade på min fina lillebror. Vi fikade med glass och jordgubbar, sen kliade jag han på ryggen vilket han älskar, samtidigt kollade vi på Macken! HAHA, jag älskar Roy och Roger!!! "RÅÅÅÅÅGER"
Sedan ville han kolla på mora träs igen så det fick han göra. Diskade undan disken och ställde in allt i sina skåp och satte mig i soffan en stund. Det är så jobbigt när man ska inta steget till att säga hejdå. Började typ grina men fick svälja tårarna för att han inte skulle se. Det är otroligt jobbigt att gå därifrån. Känns så himla konstigt! Vill att han ska vara hemma som vanligt, men det fungerar inte i längden. Och han trivs ju, men nej. Kommer få tårar i ögonen så fort jag kommer säga hejdå ... Just när man säger: Vi ses en annan dag. Och det kan ta typ fyra dagar innan man ses. Jag är ju så van att se han i stort sett varje dag liksom, och nu när vuxenlivet verkligen börjar så måste jag vänja mig att det kan ta några dagar innan vi ses. När jag skaffar familj t.ex. så kommer jag säkert inte att bo här, och då måste jag verkligen vänja mig med tanken om att vi inte kommer ses varenda dag. Det gör lite ont i mitt systerhjärta. Jag kommer då aldrig lämna hans sida, det är en sak som är säker. <3
<3<3<3
Efter besöket så grillade vi ett par stycken. Mysigt men kallt!
Rosa grillar korv, och ja, Elias grillar äpple.
Något jag fascineras över är min mamma och sms. Visserligen kan man lista ut vad det ska stå för ord, men ni vet när man får ett sms och läser snabbt på en gång så förstår man inte till en början.
Detta var hennes sms:
Såhär såg jag ut när jag läste det:
Ja, en hel del historier skulle jag kunna dra, men det får ni höra en annan dag!
GOD NATT!!






1 kommentar:
hejsan!Jag är världens stoltase mamma till dig <3<3<3<3 angående sms hahahah ja du I love Yu puuuuuussssss
Skicka en kommentar