6.10.2012

God tidig morgon!

Klockan ringde 6:55, gick ned till tvättstugan och la in tvätt och sedan drog jag mig ut på en spring/gå runda. Solen värmde och fågelkvittret var som musik nu på morgonkvisten. Balkongdörren står öppen och det är inte en människa ute. Helt knäpptyst från bilar, människor, cyklar och dyliknande. Sådana mornar blir man lugn av. Ska alldeles strax ner till tvättstugan igen och fixa, sedan blir det frukost. Kaffe & knäckemackor med ost och marmelad, gott!


2 kommentarer:

Jenny Frank sa...

Åh, vad jag skulle vilja klara av en sån sak. Så sjukt strongt gjort!

Natalie sa...

Tack Jenny! Får sådana ryck ibland och drar bara ut. Känns så sjuuukt skönt efter när man kommer hem :D