Jobbade stängning idag på Sveriges National dag - grattis till oss. Bjöd mina fina arbetskamrater på tårta idag, bara för att fira litegranna. Ett bra inlägg ni borde läsa är min fina väns kloka ord på sin blogg.
I morgon är det dags för hallstahammars studenter att springa ut i sommarluften och skrika sig hesa över att skolan äntligen är över och det är nu livet börjar. Tänk, för snart ETT år sedan stod jag där och skrek mig lycklig över att helvetet var över. Så sjukt skönt, att vakna upp dagen efter och inse att jag behöver aldrig gå i skolan på det sättet längre. Utspringet och flaket var absolut det bästa jag varit med om, vilka adrenalinkickar det var. Och fina familjen och släkten som stod där ute bland havet av bilder på oss stora studenter som små söta barn som då inte visste vad vi skulle bli.
Kommer somna gott ikväll, var hemma klockan två inatt och har nog aldrig varit tröttare. Gick bra på jobbet, fast var väldigt trött den sista halvtimmen. I morgon jobbar jag tolv till fem, missar fina Claras utspring, men ska åka i raketfart till Borgåsunds hamncafé för att gratta henne!
Åååh, fick massor av kort från mamma idag, hon hade suttit och rensat bland alla gamla kort som vi ska sortera och sätta in i fotoalbum senare. Och jag fick massor med bilder på mig, och herreGUD. Ska försöka ta lite kort och lägga in så får ni se. Bland annat två feta draktatueringar på vardera kind när jag fyllde år. Tur att man blir klokare med åren, så säg va ;)
Nu börjar Greys, så have a nice night! Puss
Jag blev bjuden på bio av Alicia "Stina" "Väktaren" Nykvist på bio. Var sist i kön till filmer Winx. TUR att jag kom in!!!
Mitt hjärta.
God tårta från CityGross!
Jag och Elias mitt i natten i Mariestad (berg?), ja någonstans i Sverige påväg hem!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar