6.27.2012

On my way home!

Nu sitter jag på tåget och alldeles strax rullar det mot Västerås. Sedan blir det att åka direkt till jobbet och jobba från ett till sex! Härligt!

Har haft det så roligt i Stockolm, för varje sekund och för varje andetag jag andas in Stockholmsfären så vill jag flytta hit. Det är så fint här!! Vi bodde på södra mälarstrand vid hornstulö, behöver jag säga att jag har hittat mitt ställe? Tror inte det va!

Igår så tog vi bara det lugnt. Mina ben värkte som sjutton efter allt man gått under dagen. Jag gick från Kungsholmen in till city, plus att jag gick runt i stan, sen kom Clara och få skulle vi hitta till hornstull. Ja minst en mil måste jag nog ha gått kanske, lite mindre eller mer! Bra motion! I morse blev det en skön morgonpromenad till Centralstationen, och vad fint väder det var :)

Nu åker tåget, så jag slänger in bilder så får ni ja en fin och solig dag! Puss!

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Stockholm IS the shit