Hello my amigas/amigos!
Idag har jag jobbat, från tolv till tre och det gick bra. Står i kassan only och det kommer jag göra hela sommaren. Det är sjukt roligt eftersom man träffar så mycket folk och bara pratar allmänt, ger komplimanger för deras klädväl osv. Trivs väldigt bra där, det ända som är lite jobbigt är alla returer. Speciellt nu när det är kampanjer, och folk ska köpa tre betala för två, så kommer de tillbaka med EN vara, och de andra två är hemma. Egentligen är det inte så svårt, fast när man inte är haj på det så är det lite krångligt. Jag kommer få in rutinen, och då är det skönt, precis som jag har fått med de andra slags returerna och sälja presentkort osv. Men det är vissa jag fortfarande behöver träna på.
Mamma och pappa hämtade mig i stan, de hade varit på loppis och lite andra affärer. Hade inte käkat någonting så köpte med min sushi som jag åt i bilen på väg hem till Niklas. Jag, mamma, pappa och farfar var där och fikade på eftermiddagen. Känns bättre när man är där, och ser att han trivs bra. Det jobbiga är när man ska gå hem och säga hejdå. Då känns det i hjärtat, men jag VET att han har det sjukt bra där!
Sedan åkte vi hem till Nykvistfamiljen och åt lite mat, myste med ungarna, städade, pratade, drack kaffe och hade det mysigt! Nu är jag hemma och ska ta en lång varm dusch och sedan rent bokstavligt talat slänga mig i soffan och se Big Brother finalen! ;)
I morgon börjar jag klockan tre och har stängning. Har pass ända fram tills fredag, härligt!
Ha en fin söndagskväll!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar