7.05.2012

Kaffe och en ledig dag!

Idag är jag ledig, och det känns underbart. Tänkte gå och hälsa på min fina lillebror idag, var längesedan jag såg honom nu!

Igår innan jobbet så städade jag verkligen allt, dammade dock inte, och ni kan ju gissa hur skönt det var att komma hem till en ren och fin lägenhet!? SÅ SKÖNT! Hade bäddat rent också ju, så att krya ned var riktigt härligt.
Elias ringde igår och vi drog till skantzen och satt på bryggan och käkade jordgubbar. Vädret var ju underbart också, så skönt i solen.

Nu ska jag fortsätta att dricka mitt morgonkaffe och kolla på Real Housewives of Beverly Hills - The Reunion. HAHA, herreGUD säger jag bara. Om ni inte har kollat på det, så GÖR det. Vad är det för människor egentligen?!



2 kommentarer:

Elina sa...

Finelie!

Jenny Frank sa...

Haha, jag satt också och kollade på det :D