7.03.2012

Tired animal

Trött som en gnu, och jag har tvättstuga i morgon.... Klockan sju.... Ser inte fram emot det, men ren tvätt behöver jag ändå ha. Vill inte springa in på en affär och köpa underkläder ännu en gång för att jag inte har några rena! Och sedan ser min lägenhet ut som om en stor dammbomb har släppts... Alltså jag orkar inte!! Disk Ö-V-E-R-A-L-L-T och skitiga strumpor på golvet, dammigt, varmt - skitigt som fan rent (HEHE) ut sagt. Är ledig på torsdag, så i morgon efter jobbet så tänkte jag ta mig en städning faktiskt! Skönt att vara ledig på torsdag, i morgon är det min 6:e jobbdag och det ska bli underbart att få bara vara.

Idag efter jag jobbet så åkte jag först och gymmade i fyrtio minuter sedan så åkte jag hem till min syster. Vi drack lite kaffe, pratade om allt och sedan var det äntligen dags att få hoppa i deras bubbelpool som står ute. HUR SKÖNT?!?! Herregud, ville aldrig gå upp. Tänk er 40 grader varmt i vattnet och sedan bara sitta och känna kalla briser på kinden. Underbart!

Nu ska jag se på tv och slänga mig ner i soffan! Byebye.


Inga kommentarer: