8.04.2012

Full moon kept me awake.

Försöker vakna till med en kopp kaffe. Ska hälla i mig en liter idag, har INTE kunnat somna inatt.. Säkert för att det var fullmåne eller nå?! VARFÖR?! Har aldrig haft problem med att somna förr, men helt plötsligt uppenbarar sig månen att lysa in här oavsett om mina persienner är nerdragna och hålla mig vaken. Thanks homie.

Jaja, ska hem till min fina lillebror alldeles strax, och sedan ska jag fotografera mamma och pappa + mig själv som ska bli Canvas tavlor. Niklas ska få ha dem i sin lägenhet. Kommer bli superfint!

Ikväll ska jag hem till Rosa för att äta middag, jag står för förrätten vilket ska bli kex och ost och vindruvor och hon ska laga varmrätt! Längtar redan, hiho!

Ha en fin lördag, kram!

Min frukost denna morgon. Lägg märke till den nya kaffekoppen - ÄLSKAR den. Så himla 70-tals aktig, från myrornas i Skövde.

Mitt älskade hjärta.

Alicia ville att jag skulle ta kort på en sköldpadda från ett spel. Så jag gjorde det.

Bjöd mamma och pappa på fika på Chantals. Fick fem kilo grädde till min kladdkaka.

En Natalie en solig kväll.

IKEA's goda Foccacia. Ärligt, så sjukt god.

<3

1 kommentar:

Annica sa...

Jag åt Ikeas foccacia tidigare i veckan och kan bara hålla med dig - så gott. Den är god på håkans med fast de är ju lite dyrare.