8.12.2012

I can't thank you enough.

Hejsan, halloj, tjena!

Jobbade sista dagen idag, gick superbra förutom att jag har svinont i magen :( Förstår inte vad det kan vara... Ganska läskigt måste jag erkänna, så jag hoppas det går över i morgon för har haft såhär i två dagar nu.

Iallafall, efter jobbet åkte jag direkt till maxi för att handla mat och lite efterrätt. Har haft middagsbjudning hos mig för mamma, pappa och farfar. Ett litet tack för att de ställt upp med att skjutsa, låna bil osv. De var väldigt glada och nöjda och mätta kan man väl säga, och jag är riktigt nöjd jag också :)

Köpte kött och potatisgratäng samt att jag gjorde en egen sallad. SJUKT gott blev det verkligen! Hade baugette till och sedan blev det kladdkaka med grädde och kaffe till efterrätt. Mätt? En aning. Klarar mig tills nästa år med att äta tror jag!



Nu ska jag fan slänga mig i soffan och kolla på tv. Har fått låna Elias TV till jul, en 40" nämligen, HEHE. Glad_tjej_92 kan man väl säga att jag var igår när vi lyfte upp den till lägenheten. Pappa hjälpte mig idag att sätta upp den på väggen och nu är den "min" så länge. OHYEAH. Plus att jag har playstation också, ska hämta kontrollerna sen ska man väl kanske prova på sig ett spel eller två. Suger på att spela playstation spel, mina händer vill fan inte fatta hur man använder sig utav det.

Min käre far och the feting-mycket-större-än-vad-jag-hade-innan-tv.

OCH innan jag avslutar detta blogginlägg måste jag visa er den sötaste bilden ever som jag tog idag. Dock dröjer det, förhoppningsvis några år innan det är dags, men hur söt?!

Alicia i mammas bröllopsklänning!

Peace out fina! Love.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan! Tack för den goda maten du lagade åt oss <3 och du är är så duktig på allt du gör. Sedan att du fick upp tv´n var väl bra! ses snart kram älskar dig pok /mamma