Ikväll tog jag fingret ur örat och slutade drömma mig bort om att någon ängel skulle komma hit och ha trollat bort all min disk. Så jag ställde mig och diskade upp ALLT. Så.jävla.skönt! Hade ingen kaffekopp kvar på morgonen, ni kan ju tänka er hur det såg ut alltså. I morgon går stapeln av OS i dammsugning, damma rent och bädda sängen. Så får det bli!
Nu, choklad, cola zero och Harry Potter. Schyrr kväll!
1 kommentar:
Fin bild på dig! :)
Skicka en kommentar