8.22.2012

Onsdags kväll

Sitter här hemma, och precis när jag började skriva hörde jag min granne att han/hon lyssnar på typ folkkör. Ja men okej! Lugnt ;)

Vaknade också av ett par grannar som ville börja renovera halv åtta på morgon också. Det gillade jag!! Varför kan man inte vänta? Iallafall till åtta, det är en mer normal tid på morgonen är just halv. Jag behövde den lilla halvtimman till att ta igen mig. #Old

Idag jobbade jag på Hälla och gud vilket underbart ställe det är att jobba där!! Trivs som fisken i vattnet, och människorna är helt underbara. Vill faktiskt aldrig lämna KappAhl. Jag känner så otroligt starkt för det nu! Oj. Ja. Livet går i vågor, ena dagen vill man det ena och den andra dagen vill man någonting annat. När VET man saker? Någon som vet?

Ikväll blir det väldigt lugnt, ska dricka en kopp te och ja, inte göra så mycket. En arbetsdag i morgon också och sedan på fredag ska jag till Stockholm <3

Ha en fin kväll firends. Puss!


1 kommentar:

Jenny Frank sa...

SV: Oj, tips på julklappar... Hm! Jag är faktiskt bra på att ge julklappar, och mitt tips är att börja reka redan nu, så tidigt som möjligt.. Jag ska t ex ge Adam ett hockeyspel (alltså ett sånt som man spelade när man var liten) och sen ska jag köpa till så att det är djurgårdenspelare, haha.. T ex :P Sen vet jag inet vad jag köper mer, men har lite idéer.. Ut o kolla på internet, cdon.com osv :)