8.26.2012

Stockholm i mitt hjärta

I fredags åkte jag, mamma och pappa till Stockholm. Det var så himla mysigt! Kom fram elva på fredagen och strosade runt, fikade och checkade in på hotellet. Sedan tog vi igen oss och började sedan vandra mot Gröna Lund. HAHA, jag trodde jag kunde vägen helt stensäkert och ba; Ah men det är över den bron vi SKA. Pappa sa: Nej Natalie, vi gick här.
Envis som jag är så fick jag min vilja tillslut och ja, vart hamnade vi? På Skeppsholmen.

Whatever. Vi gick vidare, "pappas" väg istället och kom rätt, haha. Vi tog en glass i solskenet, och sedan kom vi fram till G-lund! Jag & pappa skulle åka tilt, men han vågade inte hihi, så vi åkte vanliga fritt fall isället! Hade dödsångest denna gång också, herregud vad högt det är. 80 m liksom!? Well, vi klarade det och kändes så jävla härligt efteråt! :D Sen åkte jag och mamma extreme, och sen åkte mamma och pappa Jetline tillsammans. Åh vad söta de var! Hörde mammas skrik när de åkte genom tunneln, så himla söt!

Sen så hade jag två åkkuponger kvar, och gick till slänggungorna. När jag skulle gå upp till en plats, för det första ramlar jag och ser ut som en jubelidiot, och för det andra fick jag åka med världens sötaste lilla kille, haha, typ elva år kanske. Åh, han var så himla gullig!

Dagen efter gick vi sedan runt och shoppade och hade det mys! Ska tillbaka snart igen, I hope.










HAHA, jag orkar verkligen inte. Pappa hade stavat sitt namn fel, som Mirakel fast man inte kan säga R! Garva fan en halvtimme åt det.

Ber om ursäkt att det är mest egobilder, huehue, men har inte fått mammas och papps bilder än. *hehe*

2 kommentarer:

Jenny Frank sa...

Hahahaha, fyfan! Miakel :D Hahahah, dör!

stian sa...

miakel!!! HAHAHAH varför berättade du inte det där igår. MIAKEL



finilie och finilies family <3 <3 <3 <<3333<<<3