8.07.2012

Vart jag mig i världen vänder, längtar efter något som kan rädda mig


Ska alldeles strax åka in till stan och träffa Stina. Det är inte förrän vid fyra, men ska gå runt och kika lite på olika saker tänkte jag. Igår fikade jag med Clarie på Kalle och det var supermysigt!

Är ledig idag och det känns sjuk skönt verkligen. Man hinner egentligen inte att göra så mycket på en dag, men skönt att vila huvudet litegrann. Börjar tre i morgon så det blir typ en och en halv dag som man är ledig, och det är ju skön...T.

Sista sommarjobbs veckan och sedan får vi se vad som händer. Pratade lite med chefen igår men hon sa att det kommer bli svårare nu när två nya ska börja där, som kommer från andra KappAhl. Känns lite tråkigt, eller lite tråkigt, MYCKET tråkigt eftersom jag trivs så himla himla bra. Alla är så trevliga och snälla mot en, och helt plötsligt efter åtta månader så måste man säga hejdå. Känns förjävligt rent ut sagt. Man måste samtidigt gå vidare också och det vet jag, men det känns för tidigt att lämna något när man kan rutinerna bra.

Allting löser sig och det vet jag, men vägen till en lösning är jobbig, hela mitt huvud är mos om allt med jobbsökande osv. Orkar inte gå igenom så här igen men jaja.

Nu ska jag fixa mig och sedan åka iväg, ciao!

2 kommentarer:

Jenny Frank sa...

Snart måste vi ta en LÅNGfika på Håkans döttrar? Saknar dig så mycket fina Nädi<3

bröli sa...

jag vill rädda dig.
åh kom hit mitt hjärtas skatt