9.10.2012

Come fly with me, lets fly away

Jobbat idag från 09.00 till 17.00 idag på Skrapan. Fick vara på Igor i två timmar på morgonen för de behövde ha en till där, så jag hoppade in lite snabbt! Sedan rensade jag och en tjej ut dekoratörs rummet, och HERREGUD vad skräp därinne. Lukten nere vid containern gjorde ju inte saken bättre, fick kväljningar. Plus att vi fick tillsägelser av två "äldre" män, haha. Alltså, vi verkligen kastade ner typ stora tygrullar, plastsaker och megastora säckar som gjorde att det fastnade lite, he-he. Men vi kastade ner iallafall.. *Angelface*

Jaja. Sen när jag kom hem idag hade min fina mamma, och min fina mormor och min fina pappa målat och tapetsera klart min vägg!! Hur fint som helst blev det och jag är supernöjd. Mina älskade fåglar.

Min fina tapet. ÄLSKAR den!!

Ser ut såhär framför datorn när en flugjävel vill bara komma och irritera mig.


1 kommentar:

Elina sa...

MÄÄÄÄN VA TJUSIA TAPETÄR. verkligen hur fina som helst!!!