9.06.2012

Känner lyckan genom sorgen

Hej, hallå, hejsan!! Har jobbat idag från nio till fyra på Skrapan. Gick väldigt bra, men fick sjukt ont i min rygg och i axlarna, och tror det beror dels på mina skor och att jag står fel när jag är i kassan, typ för hög arbetsbänk eller någonting kanske. Jaja, livets mysterium som man kan uttrycka sig va.

I morgon är det fredag och pappas födelsedag!! Jobbar till fem och är hemma klockan sex, så då ska vi käka fläskfilé, strips och beasås, mums! Sen äta lite godis, är sjuuuukt sugen på lösviktsgodis. Bara få blanda ihop en påse med massa olika sorter som man älskar! Oj, längtar redan. Nog om godis, haha.

Ska börja tapetsera om i min lilla lya, svinfina tapeter med fåglar på som sitter på silvergrenar. Kommer bli så fint och jag längtar tills det är klart så man kan börja bo och trivas! Sen fixa till lite i köket osv, så det blir nog asbra.

GUD vad dålig bloggning det är från min sida nu. Har ingen inspooow. Jaja, den kommer väl med tidN.



OKEJ. Slutet i denna låt är nog det bästa jag har hört. 3:30 och framåt <3 Ni får gärna lyssna på hela sången, haha.

Inga kommentarer: