9.18.2012

Och så har jag ju varit i Göteborg

Jag har inte bara legat i min fåtölj i fyra dagar, jag har ju spenderat tid med min finis i tre hela dagar nere i Göteborg. Tre ord kan beskriva denna resa: Välbehövligt, sjukt störda tjejer & massor med skratt. 

Fick ÄNTLIGEN prova på det som hon har en sjukt stor craving på, och ja, NI måste smaka.
Yoghurt, valnötter, banan & honung <3

Fika i Haga.

Min finiselinis!

Åt sallad för att dämpa vårt samvete innan vi gick in i vår godisaffär..

HAHA. Vårt älskade godis!!

MYS! Egengjord lasagne plus att vi hyrde tre filmer också.

Såhär såg vi ut hela helgen. Typ.

4 kommentarer:

ste-e-e-e sa...

alltså, jag blir så GLAD av att se dessa bilder.
ni gör mig så himla GLAD.

att ni finns.
jag älskar att ni finns.

anonym sa...

och förresten,
HYRA FILM?

är ni typ, vadå, back in the nineties eller?????


<:D

sten sa...

(ja, det var jag.
ville bara leka lite med HTML-koderna och låtsas att jag byggde ett Lunarkrypin)

Karin sa...

haha.