10.16.2012

Min dag - dag sex

Vaknade upp vid kvart i åtta, käkade frukost och drack kaffe, pussade Fredrik hejdå och åkte mot stan för att åka till KC. Vi pratade om hälsovård fram tills lunch, sen efter lunchen satt vi vid datorerna för att leta jobb eller utbildning om man skulle vilja börja studera. En ny dröm väcktes till liv, eller ny och ny, har funderat ett tag och väktare - det är någonting som jag skulle kunna tänka mig att utbilda mig som. Finns olika utbildningar, men den som jag vill gå innefattar fyra utbildningar i en och är på 6 veckor uppe i Boden, Luleå. Ohmy, kan man väl säga. Men det skulle vara fantastiskt roligt!

Åkte hem med kvart över tre tåget och mötte upp Evelina kvart över fyra för att fotografera henne. Blev förjäkla bra bilder måste jag säga, och ska fixa i ordning dom i veckan. Sen gick jag hem och nu är jag här. Har nyss ätit mat, ska hoppa in i duschen och duscha varmt och sedan göra kaffe och krya ned i soffan - and that ladies and gentlemen was my day!

I morgon ska jag jobba Hälla, så får lite sovmorgon i morgon. Yey! Nä, duschen kallar, kram!

Inga kommentarer: