10.20.2012

Pris i change-the-color-of-my-hair-everday ..

.. borde få gå till mig. Färgade håret ännu en gång igår, fast denna gång så blekte jag absolut inte det, utan nu mörkade jag ner färgen och det blev så himla bra! Nu känner jag som mig själv igen, och det gillar jag. Det där platinblonda var väl helt okej men trivdes inte alls i det. Kändes inte som mig. Nu ser jag ut som en normal människa igen iallafall.



Ja okej, webbilder ger inte färgen rättvisa, det ser bättre ut in real life så att säga!

Idag ska jag jobba på Erikslund, från elva till fem sedan styr jag bilen mot Bäckby! Ska träffa Stinis idag och det var ett tag sedan så det ska bli väldigt roligt. I morgon är det söndag och då ska jag jobba samma tid på samma ställe, och sen ska jag hem och fira farfar för han fyller år på måndag och sen måste jag verkligen städa min lägenhet. Ser ut som helvete här, haha. Måste ta tvättid också, fan. Sjutton kilo tvätt, åh vad roligt!!!!! 

Nu ska jag göra mig i ordning = se något vänner avsnitt och sminka mig i sista minuten istället. 

Inga kommentarer: