10.25.2012

Torsdagskväll

Sitter och dör av trötthet snart. Hade tvättstuga i morse, sju till tolv, plus att jag skulle jobba stängning idag och började klockan tolv till tio över åtta. Sista timmen var jag så sjukt trött men kämpade på med att städa och fixa i ordning tills i morgon så kunderna blir nöjda och glada. Jobbar i morgon också, från fem i tio till sex, och sen Igor på lördag. Har fått en hel del jobbtimmar nu också, tolv tider än så länge vilket är sjukt bra! Plus att jag har fixat en praktikplats, typ, i Stockholm på KappAhl där. Ingen butik, men deras showroom. En tjej som driver KappAhls modeblogg är presskontakt och jag frågade om de tog emot praktikanter och hon sa ja. SÅ ja, jag är glad. Känns att man vill prova på någonting annat nu, även om jag trivs vilket jag har nämt i denna blogg 500 gånger. 

Ja, så kan det vara. Nu ska jag glo på vänner, hämta kaffe och lyssna på Fredde när han spelar CS, haha.

PUSS


2 kommentarer:

Elina sa...

fick du praktikplatsen?!?!?! CALL ME!

stini sa...

alltså jag längtar efter att få höra allt!!!!!

(önskar jag hade kunnat vara med ikväll,
men en storebror went twentyfive så jag blev lite slut på must längs vägen. ("slut på must".....)
hoppas att ni hade det så himla fint)