11.15.2012

Eftermiddagsfika och twilightsdate

Igår så ringde jag till Emelie och frågade om inte Alicia kunde få komma hit och vara med mig en stund, har inte träffat tjejen på minst två veckor och jag verkligen saknade henne. Så hon kom hit vid kvart i tre ungefär och lyckan när vi kramades av saknad var obeskrivlig. Åh min lilla tjej alltså.

Vi gick ned till Håkans döttrar där jag bjöd på fika, sen gick vi till bokhandel och hon fick en fin diamant som hon ska ha här. Sedan gick vi hem till mig och sminkade oss lite sedan dansade vi till alla möjliga låtar, och trötta var vi! Alicia åkte till sin farmor, jag gick till Nardin i två timmar och bara pratade om allt och inget, vilket var jätemysigt! Sedan åkte jag mot Kolbäck för att dels, NOT-fucking-TERA, skulle hämta upp Fredrik för att vi skulle på bio. Åker vilse. I kolbäck. I'm just sayin'.

Hittade till Jocke iallafall, och satt där en stund innan vi drog i väg på Breaking Dawn Part two, som var väldigt väldigt bra!! You should all see it! Sedan åkte vi hemåt igen, lämnade av finisen hos Jocke, för det är lanhelg, hähä, vilket betyder att jag ska väl göra någonting i fyra dagar. Jobba dels, sen ska jag städa, träffa people och chilla I think! Nice nice.

Ha en fin torsdag, puss!







Vad jag älskar dig, mitt hjärta.

1 kommentar:

steni sa...

hur fina som helst.