11.03.2012

Lördagsmorgon

Idag är det lördag, vilket är superskönt. Skulle egentligen jobba idag, men eftersom det är 1,2,3 schtunk idag på Teater Västmanland så fick någon annan hoppa in för mig. Skulle krocka med tiderna, och jag vill verkligen se dom, så det blev en ledig dag idag. Välbehövligt eftersom jag ska jobba tio dagar i rad med start i morgon. Så idag blir det bara en chilldag, ohyeah! Tänkte ta sovmorgon idag också men såklart vaknade man tio i åtta! Blir alltid så.

I onsdags hade vi parmiddag med Kevin & Clara. Vi stod för maten och de gjorde dessert. Det blev kött och potatisklyftor med beasås till, supergott!! Sen hade Clara bakat kärleksmums och det hade vi grädde till. Yum-o!

Nu lånar jag denna bild av Clara, är det OK? hihi

I torsdags åkte jag in till jobbklubben (hähä!!!) och sedan fikade jag med Cicci och Camilla! Mysigt. Sedan åkte jag till teatern för att fixa med min utställning som jag hade igår och som fortsätter idag och i morgon också. Igår gjorde jag ingenting, slutade klockan tolv, åkte hem och käkade left over kina mat och sedan sov jag en timme! Åkte med Emelie till kyrkogården och tände två ljus, sen åkte jag mot teatern för att det var dags för utställning! Det gick jättebra. Var superkul att få ställa ut, så åk till teatern och kolla!!

Gå också in och läs artikeln i magazin24 som var där igår och intervjua!
Galleri Konstigheter <---- Klicka där och läs!

Puss!

Inga kommentarer: