11.21.2012

The adventures of rain dance maggie

Hello!

Sitter i soffan och dricker ljummet kaffe, ska snart gå och fylla på nytt. Eller om jag ska ta te. Citron te. Oj vad gott, det ska jag nog göra!

Jobb på agendan idag, tolv till tio över åtta, och det gick bra. Det är väldigt lugnt nu, lite konstigt tycker jag med tanke på att det snart är jul, men troligtvis så kommer nog alla att handla allt veckan innan julafton. Jag måste v-e-r-k-l-i-g-e-n börja handla julklappar nu när min lön kommer. Fast ska nog inte köpa till så många, har ju ett helt fotbollslag typ att handla till. Egentligen skulle man bara vilja handla till alla barn, men man vill ju ge någonting till sina nära och kära. Hmm. Får planera noga i nästa vecka hur jag ska göra, hähä.

Jobbar i morgon också, sen är det revyrep på kvällen. Fredag jobbar jag från 09:55-19.00 = helt död. Börjar känna mig sjuk också, vilket inte är roligt alls :(
I helgen ska jag till Skara och äntligen få träffa Elias och ÄNTLIGEN få se han slutprojekt!!! Längtar!

Nu ska jag pussa min finis, som spelar något spel och sedan göra mig lite te. Kram och godnatt!


Skulle vilja våga ha röda läppar på jobbet någon gång, men vågar inte riktigt. Går bort så lätt. Får väl skaffa vattNfast.

Inga kommentarer: