12.15.2012

Ja vad fan

Kan aldrig bestämma mig för vilken hårfärg jag ska ha. Nu har jag iallafall provat alla typ, och brun är jag. Nu har jag också fått till den rätta bruna färgen så som jag vill ha den. Den brukar annars bli för mörk, mer åt det svarta hållet som jag verkligen inte passar i. Nu är den perfekt för mig. Det blonda var inte riktigt jag heller. Jaja, roligt att prova på iallafall!

Varit ledig i två dagar, det var så himla skönt. Var hemma, fikade med Cicci, kollat på mina finisar som hade lucia på dagis, varit in till stan med Fredrik och shoppade lite, hälsade på hans fostersyster igår och idag har jag jobbat. Jobbar i morgon också på igor, sen ledig söndag och sedan jobbar jag ända tills lördag. Herredjizes! SEN ÄR DET ÄNTLIGEN JULAFTON. LÄNGTAR SOM EN GNU.

Snart kommer min finaste finis hem från Göteborg som jag inte har sett på arton år!!!!! Kom hem nu.

På måndag ska jag också hälsa på min älskade lillebror <3





1 kommentar:

Elina sa...

åååååh du är så FIN och JAG SAKNAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET! aldrig mer "inte ses på fyra månader" alltså, damn you & me! SEX DAGAR KVAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!