1.10.2013

reggae, snö och återbruk

Hejsi, svesji!

Sitter hemma och lyssnar på reggae, dricker lite kaffe och äter frödinges kladdkaka. MUMS! Har varit vaken sedan åtta i morse, skulle skjutsa mamma till jobbet så jag kunde få låna bilen lite idag. Idag händer det inte så mycket, vi ska hem till Clara ikväll på parmiddag! Vi ska få Spagehtti Carbonara och så ska jag baka en efterrätt. Det lutar åt kladdkakemuffins, har alltid velat prova det, så nu ska jag slå till att göra det.

I morgon är det fredag och det är dags för en helg med Revy! NI har väl inte missat den? Återbruk heter den och vi spelar varje helg i januari. Fredagar klockan 19.00 och lördag/söndag 16.00. Missa den inte!

ÅH, satt och letade efter en reggae remix som jag hade på min iPod (som jag förövrigt har tappat bort </3), och Fredrik hittade den på youtube, mwhihi. ÄLSKAR första låten och jag tycker ni borde lyssna.
Fast det är ju roligt när man inte hittar den versionen som jag vill att ni ska få lyssna på, så jag länkar den istället.

---------->IN HÄR OCH LYSSNA!!! <----------

SEE YA'LL REGGAE MAN.


Inga kommentarer: