1.18.2013

Release me

Hejsan.

Nu slog klockan fredag och jag sitter hemma med musik i öronen. Fredrik är hos Jocke i fyra dagar och ska spela, så jag får lite egentid. Saknar honom sjukt mycket redan, bara efter en dag!

I veckan har jag inte gjort så mycket faktiskt, den har gått rätt så snabbt faktiskt. Har gymmat & simmat,  varit på Ikea intervju på arbetsförmedlingen inför en kommande utbildning på Lernia. TRAGISKT nog är att om jag kommer in (det är femtio stycken människor av 200 som får en plats!!) så måste jag gå samma serviceutbildning igen .... F#€%&"I")&"%. Haha. Men denna gång så är upplägget att det är tre dagars teori på Lernia, 8-16 och sedan de resterande två dagarna är det praktik på Ikea. Det är ju jättebra, med tanke på att det tar otroligt mycket på en att gå där fem dagar. Mos i hela huvudet.

Nåja, den första februari får alla personer som kommer in, veta och de som inte gör det får väl också det antagligen. Håller tummarna, tror jag. Är sjukt osäker på vad jag vill. Har sån otrolig torka på vad jag vill göra. FAN, kan inget mirakel komma till mig och säga: Natalie, detta är vad du vill göra. Satsa på detta!!!

Är ju sugen på att plugga till förskollärare eller lärare klass 1-3. Skulle vara superkul, men ja. Brinner jag ett hundra procent? I'm gonna think 'bout it.

Allting löser sig, så är det ju. Men kan det göra det i morgon?

En fredag då jag väntade på mamma som skulle komma hem från Portugal. Samma dag fick jag reda på att jag skulle börja serviceutbildningen. Mygad!

2 kommentarer:

Jenny Frank sa...

Jag funderar på om jag ska läsa "klass 1-3" när jag är klar med mina betyg :) Vad kul det vore o gå samtidigt!

Elina sa...

jag vet inte heller riktigt vad du vill, men jag vet att när du väl vill något så kommer det bli bäst i världen. jag tvivlar inte på dig en sekund, & you know it. snart kommer miraklet, jag känner det på mig!