1.26.2013

The show must go on, even though it has been fun

ÄLSKAR min nya tröja jag köpte på Monki idag för ynka ett hundra riksdaler. Och en neccessär som jag behövde för 60 kronor. Sjukt bra kap måste jag väl ändå säga, va?

Åh, den är så fin och skön! Love it.

Dagen började klockan tio då jag och Clara åkte in mot stan och styrde kosan mot hemmakväll. De hade 50 % på ALL köpfilm och serier vilket var himlen. (Iallafall för Clara, haha!) Jag kom hem med tre batman filmer, Avatar, Hunger Games, Skönheten och odjuret, Gilmore Girls säsong 2, 5-year engagement! Riktigt nöjd och ska börja kolla så fort som möjligt. Sedan gick vi till Kalle på spången och åt litegrann, och sedan gick vi runt i stan. Vi hade inte så mycket tid eftersom vi skulle mötas på teatern klockan två så det var ganska snabba pucks så att säga. Tog bussen hem sen entrade vi teatern för den absolut sista revyföreställningen! 121 personer satt i publiken och peppen var hög. Man brukar ju skoja runt lite i den allra sista och det gjorde vissa, så det blev lite fel här och var, plus att koncentrationen var lite dålig, men vi klarade av det galant! 

Efter dukades det fram för fest, mat och dricka plus kaffe och efterrätt och sedan började allsång och bara mingel. SJUKT mysigt! Kommer kännas konstigt på helgerna nu när man inte har en revy att gå till, fast ändå samtidigt skönt att äntligen kunna få sova ut ordentligt!

Nu ska jag kolla lite på tv, sen ska jag sova. Är väldigt trött. Godnatt fina ni! Puss.











Tack för en fantastisk revy och alla fina människor som har medverkat. Kommer kännas tomt, och jag kommer att sakna er!

Inga kommentarer: