1.01.2013

tjugihundratretton

Nytt år och nya möjligheter, jajamen!

Igår var vi bort bjudna på middag hos Thomas och Therese, 3-rätters middag stod på menyn. Till förrätt fick vi soppa gjort på kronärtskocka, var riktigt gott. Till huvudrätt fick vi oxfilé, hasselbackspotatis, sallad och bearnaisesås. Sedan spelade vi spel, bland annat sant eller falskt och efter det spelade vi partyspel, kom inte ihåg vad det hette, haha! Riktigt mysigt var det! Till efterrätt fick vi vit chokladmousse och hallon till. Sedan drack vi lite drinkar, gick ut på tolvslaget, fick min nyårskyss, sedan satt alla och pratade sen gick jag och min kärlek hem. Idag har jag inte gjort någonting. Bara varit hemma och tagit det lugnt. Kollat på tv, spelat angry birds, hahaha. Herregud! I morgon ska jag jobba 11-19 och sedan är det revyrep!! Premiär på lördag ..... helt sjukt vad fort det gått. Texterna sätter sig mer och mer på plats, så det är skönt. Vi spelade lite för publik i söndags och det var lite nervöst med tanke på att det var TVÅ år sedan sist jag stod på scen. Sjukt! Så det ska bli roligt att få spela igen, ser verkligen fram emot det!

Nu ska vi snart se på film, Cockpit! Har längtat efter att få se den, älskar Jonas Karlsson!


Inga kommentarer: