3.31.2013

Påskdagen

Godmorgon!

Jag sitter och äter frukost som består av fil och flingor, en rostad macka och ett glas juice och en stor kopp kaffe. Behöver vakna till känner jag nu när klockan är fram en timme. Så idiotiskt att man ska behöva ställa om tiden hela tiden. Kan den inte bara gå? Kan vara sommartid för all framtid liksom.

Jobbade igår, var inte mycket folk med tanke på påskafton. Själv missade jag hela påskfirandet hemma hos min syster med alla, men det är ju sådana smällar man får ta. Blir lite ledsen för att man inte får vara med när alla barnen ska hitta påskägg osv.. men som sagt. Inte mycket man kan göra.

Ska jobba idag också och jag ber att denna dag går fort. Har på känn att det inte blir mycket folk. Sen ska jag bara hem. Igår såg jag och Fredrik på film och käkade från lustigkulla! Mums!! Vi kollade på The Impossible, vilken sorglig film. Handlade om tsunamin och hur en familj splittras och ska försöka hitta tillbaka till varann. Sevärd med andra ord. Grät som tusan!

Nu ska jag kila, hare.


Inga kommentarer: